Vanliga frågor
och svar
Här hittar du svar på sådant som vi ofta får frågor om, skulle du inte hitta den information som du söker är du varmt välkommen att mejla oss dina frågor.

Absolut! Vi hjälper både enskilda firmor och aktiebolag. Våra paket och priser är anpassade för företag i olika faser, oavsett bolagsform.
Vi arbetar på löpande räkning eller fastpris i olika nivåer – från 1 995 kr/mån. Du hittar hela vår prislista på sidan Tjänster & Paket. Vi kan också ta fram ett skräddarsytt upplägg efter dina behov.
För att vi ska kunna arbeta proaktivt och effektivt kräver vårt samarbete en hög grad av digitalisering. Om du ännu inte har ett digitalt arbetsflöde på plats hjälper vi dig gärna att komma igång. På så sätt kan vi tillsammans fokusera på åtgärder som skapar verkligt värde för din verksamhet.
Ja, vi hjälper till med både företagets och din privata deklaration. Företagets ingår i våra paket, men de kan även beställas separat.
Ja, det går oftast alldeles utmärkt. Många tror att det är krångligt att byta redovisningsbyrå, men vi ser till att göra det enkelt. Vi tar hand om kontakten med din tidigare byrå och ser till att all bokföring överförs korrekt. Du kan känna dig trygg med att övergången blir både smidig och professionell.
Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar på vardagar. Har du ett brådskande ärende går det alltid bra att ringa direkt.
Inte alls! Vi har vårt kontor i Mölndal, men arbetar med kunder i hela Sverige. Eftersom vårt samarbete sker digitalt kan vi hjälpa dig oavsett var du befinner dig – från norr till söder.
Ja, du får en personlig redovisningskonsult som lär känna dig och din verksamhet. Det innebär att du alltid har någon att vända dig till – utan att behöva upprepa dig varje gång.